Kvällen igår


Igår hade Jenny och hennes två utbytesstudentkompisar maskerad fest. Jag var utklädd till en brun vanlig björn, Jenny var en strippa, Emma och Lisa krigare, osv. Dock klädde inga killar (eller jo en Albert) ut sig om det beror på att de var tråkigare än oss eller bara fantasilösare än oss vet jag inte. Jag hade superskoj. Eftersom det hände fruktansvärt mycket igår (festen började kl 9 och slutade 7 på morgonen) så ska jag istället för att berätta vad som hände berätta några korta men roliga händelser.  


Albert som är homosexuell (och var utklädd i en afrikansk t-shirt och kalsonger inget mer) ställde sig bakom Henrik plötsligt och började massera honom undertiden han sa. "Åh Henrik min favorit Henrik, min vän!". Albert tyckte tydligen att han och Henrik att bandade eftersom de aldrig hade träffats innan. Henrik ansträngde sig för att le så mycket att ansiktet nästan sprack. "Hehe" var ungefär det som kom ur honom.


En galen man vid namn Carlos följde först efter Sara och började sen följa efter mig och stirra på mig med en fruktansvärt obehaglig blick och imorse när jag vakande hade han ringt 8 ggr till min mobil, usch!


Plötsligt säger Albert "Jenny jag har väntat på en show hela kvällen"   

Jenny" Va?"

"Man kan inte vara en strippa utan att strippa"

Han hade väll en poäng men Jenny avstod endå 


Jag beskrev för Gustav hur han tittade på mig:

"Du tittar på en med den blicken som en räv tittar på en kanin innan den ska äta upp kaninen"


Albert försökte få två oskyldiga killar i säng genom att ta upp sina ben framför dom och säga "vill ni hångla?". När inte den gick sade Albert att killarna skulle få lov att ha sex med mig om de först lätt Albert "Ta" lite. Hahaha killarna avstod trots det fina erbjudandet.


Jenny fick en 20-lapp inpetad i strumpbyxorna av Henrik men mer pengar än så tjänade inte Jenny den kvällen hon borde inte satsa på en kärrär som strippa. 

Hahaha.  

By Elinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0